Print deze pagina

Klacht of compliment

Wij zijn pas tevreden als u dat bent!

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Bij Volvo Harrie Arendsen vinden wij jouw mening erg belangrijk. Wij zijn pas enthousiast als jij dat bent! Juist met een klacht kunnen wij iets doen en kunnen wij onze dienstverlening nog verder verbeteren. Bij onze manier van werken sta jij altijd centraal en jouw mening telt! Ben je niet tevreden over onze service, onderhoud of een ander aspect van onze bedrijfsvoering laat het ons dan weten. Zelfs met verbeterpunten maak je ons blij.

Om beter op jouw wensen in te kunnen spelen, vind je in al onze vestigingen een wensboom. Onder of naast de wensboom liggen kaartjes, waarop je jouw wens of suggestie op kunt schrijven. Dit kaartje kun je in de boom ophangen. Dagelijks zullen wij de kaartjes bekijken en een wens of suggestie uitvoeren. Vanzelfsprekend kun je deze kaartjes anoniem invullen.

Niet alleen in de boom, maar ook via onze website heb je de mogelijkheid om een reactie achter te laten. Hiernaast kun je jouw wens, compliment of klacht invullen. Dit stellen wij zeer op prijs. Alleen op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en jou nog meer “Heel veel Harrie” bieden.


Uw reactie(s) stellen wij op prijs

Klacht of compliment