Print deze pagina

Volvo Personal Service (VPS)

Pitstop

Volvo blijft innoveren. Volvo Nederland is wereldwijd het eerste merk dat een totaal nieuwe werkwijze introduceert voor service en reparatie, namelijk Volvo Personal Service (VPS) . Harrie Arendsen is één van de eerste dealers in Nederland, die dit toepast. De werkplaats van Harrie Arendsen Zevenaar heeft een metamorfose ondergaan. Dit allemaal om het nieuwste werksysteem VPS (Volvo Personal Service) uit te rollen. De werkwijze in Zevenaar is vergelijkbaar met een Formule 1 pitstop. In de komende jaren zullen alle werkplaatsen van Harrie Arendsen deze metamorfose ondergaan.

De nieuwe manier van werken

De nieuwe werkplaats is zo ingericht dat twee monteurs tegelijkertijd aan uw auto kunnen werken. Al het werkmateriaal ligt bij de hand en door de speciale LED verlichting is alles goed te zien voor de monteurs. Samen voeren zij alle reparaties én de controles uit welke nodig zijn aan uw auto. Hierdoor zijn we in staat fouten te elimineren.

Na diverse trainingen en opleidingen te hebben gevolgd vanuit Volvo Nederland zijn onze monteurs helemaal klaar gestoomd voor deze nieuwe manier van werken! Deze werkwijze is innovatief, duurzaam, zeer ergonomisch, efficiënt en nieuw in Nederland!

U hebt als klant voortaan direct contact met de “autodokter”, uw monteur, in de werkplaats. Dat is ook nieuw. Diegene, die aan uw Volvo werkt, bespreekt met u de reparaties, die aan uw Volvo verricht dienen te worden. Dat werkt ook prettig en voorkomt miscommunicatie.

Uw Volvo klaar terwijl u wacht

Het grote voordeel voor u is dat de werkzaamheden twee keer zo snel worden uitgevoerd. Dus terwijl u wacht, een kop (h)eerlijke koffie drinkt, gebruik maakt van één van de flex-werkplekken, staat uw auto al weer voor u klaar!

De werkwijze is nieuw en vraagt om gewenning. Wij zijn ervan overtuigd, dat dit onze service weer naar een hoger niveau zal tillen. Heeft u naar aanleiding van deze nieuwe manier van werken nog vragen of opmerkingen dan horen wij dat natuurlijk graag.